En liten uppdatering

25 Jul

Just nu händer det massa saker, men det är sådana där saker som inte syns.

I Uppsala pågår planering av kampanjandet för fullt, och vi börjar också förbereda oss för att valstugan ska fram.

Jag har precis skrivit klart mitt bidrag till kampanjen 2022. Min text publiceras lördagen den 7 augusti (som det ser ut nu), men kampanjen är redan igång och en ny text publiceras varje dag! Kolla in på 2022.nu.

Det bloggas också en väldigt massa bra saker från partiets håll. Det bästa sättet för dig som vill hålla koll på vad som händer på piratfronten är att kolla in Live.

Jag har också hört ett rykte om att en RepRap ska byggas i Uppsala..

Rent privat så njuter jag av långa sovmornar just nu, och ska passa på att flytta i dagarna. Min första riktiga lägenhet! =)

Ett svar to “En liten uppdatering”

  1. Isak Gerson 25 juli 2010 den 08:13 #

    Haha jaa. Långa sovmorgonar är det för dig 🙂

Kommentera

