Sommar och sånt

12 Jul

Efter som att det sommar, och just nu så varmt att man knappt kan tänka klart, tänkte jag släppa allt i några dagar och dra iväg på Arvikafestivalen. Jag kommer alltså vara väldigt svår att nå på mail, skype, twitter, facebook och bloggen. Det kan gå att nå mig på mobilen i nödfall, men jag garanterar inte att jag är i stånd att föra ett ordentligt samtal. Jag hoppas inte det iallafall.

Det ska bli väldigt skönt att ta semester från allt i en vecka. Även om jag lyckades välja den enda festival som Ung Pirat i år närvarar på.. Aja, det ordnar sig!

En annan trevlig nyhet är att jag idag var och skrev mitt första riktiga lägenhetskonrakt! Det är ett rivningskontrakt på tio kvadratmeter med delad dusch och köksdel. Låg hyra och bra läge FTW!

Kommentera

