Jag lever än!

24 Maj
Nu var det ett tag sen igen, men jag har lite ursäkter att skylla på. Dels har jag blivit sambo och försöker fortfarande komma in i någon slags vardag (vi måste sluta titta på Star Trek hela tiden). För det andra har jag rätt så mycket i skolan just nu, så jag borde plugga (även om jag inte riktigt gör det).
Jag lovar dock att jag inte har dragit mig tillbaka helt. Senare i veckan ska jag dels skriva debattartiklar och dels träffa UNT för något jag hoppas blir en lite större intervju.

Nu var det ett tag sen igen, men jag har lite ursäkter att skylla på. Dels har jag blivit sambo och försöker fortfarande komma in i någon slags vardag (vi måste sluta titta på Star Trek hela tiden). För det andra har jag rätt så mycket i skolan just nu, så jag borde plugga (även om jag inte riktigt gör det).
Jag lovar dock att jag inte har dragit mig tillbaka helt. Senare i veckan ska jag dels skriva debattartiklar och dels träffa UNT för något jag hoppas blir en lite större intervju.
Men jag ska bli bättre på bloggandet, jag lovar.

2 svar to “Jag lever än!”

  1. Isak Gerson 25 maj 2010 den 07:58 #

    Vi måste inte alls sluta titta på Star Trek, varför säger du så? 😛

    • Victoria Westberg 25 maj 2010 den 12:49 #

      Vi kanske borde göra det, även om det nog inte kommer hända =P

Kommentera

