PPI i helgen

14 Apr

I helgen åker jag och många andra med mig till Bryssel för att deltaga på PPI-konferensen. Detta är något jag ser fram emot oerhört mycket, dels för att det ska bli intressant att besöka Bryssel och dels för att det ska bli kul att träffa deltagare från andra piratpartier!

Förväntningarna är höga.

Ett svar to “PPI i helgen”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tsim's blogg | Vulkanstart på Brysselresan - 16 april 2010

    […] För tillfället sitter jag i Klara och Mabs lägenhet i Bryssel. Jag anlände hit tidigt imorse och lyckades med en hårsmån missa det stora vulkanutbrottet som skett i Island. Detta har lett till totalt flygkaos och att ett antal personer inte kunnat ta sig hit som de skulle. Här i Bryssel ska nämligen PPI konferensen ske imorgon, något som många sett fram emot. […]

Kommentera

