En styrelse, en valberedning, ett årsmöte och en halv miljon

22 Mar

Många har redan skrivit väldigt bra om det som hänt den senaste tiden. Jag tänker därför inte göra det själv, utan bara länka. Det enda jag vill säga att jag är trött på det här. Det påverkar partiet alldeles för mycket.

Därför blir jag glad när jag ser initiativ som detta komma igång. Då känns det lite lättare.

2 svar to “En styrelse, en valberedning, ett årsmöte och en halv miljon”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hurra för valberedningens förslag! « Borgmi - 21 april 2010

    […] på länken för att komma till röstningen). Jag har tidigare skrivit lite om valberedningen och styrelsen, och tänkte ännu en gång passa på att hurra lite extra för valberedningens […]

  2. Därför stannar jag « Victoria Westberg - 12 augusti 2010

    […] och inte alls vill kampanja längre. Faktum är att det under det senaste året har hänt en hel del olika saker, där jag ett par gånger har tänkt att ”orkar jag med det här längre? Orkar […]

Kommentera

