Dagens outfit!

12 Jan

Jag har länge funderat på det här med modebloggar (det verkar så kul!), och nu tänkte jag att jag skulle försöka lite själv. Så här kommer min första ”dagens outfit”! Hoppas ni gillar det!

T-shirten kommer från Carlings
Tjocktröjan har jag lånat av pappa
Byxorna har jag ärvt av Lenny
Och det är farmor som har stickat raggsockorna (syns inte så bra i bild, men dom är blåa och vita!)

3 svar to “Dagens outfit!”

  1. Mattias 13 januari 2010 den 02:25 #

    Fortsätt så 😉

  2. Joonas Mäkinen 16 januari 2010 den 07:54 #

    Jå, fortsätt. 🙂

  3. Thomas Tvivlaren 19 januari 2010 den 10:32 #

    Det här inlägget gjorde mig glad då det signalerade vilken bredd vi börjat få.

    Ser fram emot modebloggandet à la piratism. 🙂

Kommentera

