Ombudsvalet är klart och TACK!

4 Jan

Idag (ikväll) publicerades resultatet av ombudsvalet till Ung Pirats förbundskongress. Jag har varit nervös hela dagen (och halva gårdagen), då jag har varit lite orolig över att ingen skulle ha röstat på mig (jag skulle nog ha smitit in på kongressen ändå, men rösträtt är ju alltid trevligt). Efter Mabs utspel/rekommendation kände jag ju pressen.

Men efter att jag hade sett resultaten insåg jag ganska snabbt att jag inte hade behövt oroa mig. Trettiofyra röster hade jag fått! Flest röster av alla. Dexe kallade det en utklassning. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska säga, mer än TACK!! Tack till alla ni som har röstat på mig, tack till alla som har hjälpt mig komma hit jag är idag. Det känns förbannad bra att ha fått så många röster, och jag är mer pepp än nånsin på kongressen!

4 svar to “Ombudsvalet är klart och TACK!”

  1. LupusRex 05 januari 2010 den 01:31 #

    Fan vad häftigt. 😀

    Stort grattis! ^^

  2. Snild Dolkow 05 januari 2010 den 11:03 #

    Ja, jävlar vad många röster du hade fått! 😀

  3. Victoria Westberg 05 januari 2010 den 18:06 #

    Det känns så jävla bra 😀

  4. Lars Johansson 05 januari 2010 den 18:14 #

    Ska jag vara helt ärligt röstade jag inte på dig.
    Men det var bara för att jag visste att du skulle få sjukt mycket röster oavsett 😉
    Vi ses där! (Men jag kommer ner till Uppsala nu i slutet på Januari också 🙂 )

Kommentera

